Zemeljski plin z zavezo k družbeni odgovornosti in skrbi za odjemalce.

Pogosta vprašanja

V rubriki najdete odgovore na najpogostejša vprašanja naših odjemalcev.

Kako do plinskega priključka?

Postopek priključitve na zemeljski plin je odvisen od lokacije vašega objekta. Najhitrejši odgovor, kako do plinskega priključka, boste dobili, če se sprehodite skozi korake do priključitve, ki jih najdete na povezavi.

Ali pa izpolnite obrazec za dodatno vprašanje in nam sporočite lokacijo objekta, kjer bi želeli postati uporabnik zemeljskega plina.

Kaj mi prinaša plinski priključek?

Plinski priključek na vašem objektu vam omogoča uporabo zemeljskega plina, če do sedaj še niste uporabnik le tega. Uporaba zemeljskega plina vam poleg udobja, brezskrbnosti in topline vašega doma prinaša njegovo raznovrstno uporabo.

Kakšen je postopek zamenjave lastnika pogodbe odjemnega mesta?

Če se znajdete v situaciji zamenjave lastnika stanovanja ali podnajemnika in bo prišlo do spremembe lastnika odjemnega mesta, je potrebno z novim lastnikom skleniti novo Pogodbo o dobavi zemeljskega plina za določeno odjemno mesto.

Najhitrejša pot je, da stopite v kontakt z našim podizvajalcem v vaši občini, se dogovorite za termin srečanja in skupaj z novim lastnikom/podnajemnikom izpolnite novo Pogodbo o dobavi. Pogodba bo posredovana na sedež podjetja ADRIAPLIN d.o.o., skupaj z primopredajnim stanjem na plinomeru.

Če želite spremembo že v tekočem mesecu je potrebno novo pogodbo na sedež poslati do 20. ga v mesecu.

Kaj je primopredajno stanje?

Primopredajno stanje je zadnje stanje porabe prejšnjega lastnika odjemnega mesta in je pomembno za obračun stroškov porabe zemeljskega plina, saj se s spremembo lastnika pogodbe za dobavo zemeljskega plina zamenja tudi plačnik stroškov za določeno odjemno mesto.

Kako preverim stanje na plinomeru

Stanje porabljenih m3 zemeljskega plina lahko odčitate na plinomeru, ki je nameščen v plinski omarici na vašem objektu. Količino porabljenih m3 zemeljskega plina predstavljajo številke na črni podlagi plinomera.

Ali lahko sami sporočamo mesečno porabo zemeljskega plina?

Če imate dostop do svojega uporabniškega računa, nam lahko s podpisano Izjavo o lastnoročnem odčitavanju sami sporočate mesečno porabo zemeljskega plina. S podpisano izjavo se izognete mesečnemu prihodu popisovalca na vaš dom.

Pogoji za lastnoročno odčitavanje so, da imate lastni elektronski naslov, dostop do uporabniških strani, ne koristite paketa Preprosto enakomeren ter ste gospodinjski odjemalec.

V tem primeru nam je potrebo porabo za tekoči mesec sporočiti med 26. v mesecu do 3. naslednjega meseca. V opozorilo, da se bliža čas popisnega obdobja boste mesečno s strani ADRIAPLIN prejeli elektronsko sporočilo.

V kolikor vašega stanja za tekoči mesec ne bomo prejeli, vam bomo zaračunali količino zemeljskega plina v skladu z Uredbo o delovanju trga (20. člen) ter vas znova uvrstili na seznam popisovalcev.

Obračunsko obdobje?

Za obračunsko obdobje porabe zemeljskega plina tekočega meseca se upošteva dolžina meseca, natančneje obračunsko obdobje traja med prvim in zadnjim v mesecu.

Kaj pomenijo posamezne postavke na računu?

Za lažje razumevanje postavk na vašem mesečnem računu za zemeljski plin si oglejte razlago računa.

Kam se obrnem, če želim izraziti reklamacijo na prispeli račun?

Najhitrejši in najbolj učinkovit način za reklamacijo na prispeli račun je, da nas kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 33 00, kjer bomo skupaj ugotovili, kje se pojavlja težava, zakaj je do nje prišlo in jo skupaj rešili.

Priporočamo Vam, da si pred klicem pripravite stanje števca na vašem odjemnem mestu.    

Telefonsko je mogoče reklamacijo obravnavati do 18. v mesecu, kasneje lahko reklamacijo sporočite pisno na info@adriaplin.si ali po pošti na naslov ADRIAPLIN d.o.o., Dunajska cesta 7, 1000 Ljubljana.

Račun sem plačal, vendar je slednji na uporabniškem računu še vedno odprt?

Med dejanskim plačilom računa za dostop do omrežja in zemeljski plin ter zaprtjem računa na uporabniških straneh je potreben določen časovni interval. Včasih se dogaja, da se ta časovni interval med plačilom in zaprtjem računa na uporabniških straneh zaradi različnih razlogov podaljša in je potreben kakšen dan več, da se to ustrezno izkaže na vaših uporabniških straneh.

V kolikor opažate, da je po nekaj dneh plačila račun še vedno odprt, nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 33 00 ali izpolnite obrazec za dodatno vprašanje,  da nas opozorite na nastalo situacijo, mi pa jo bomo v najkrajšem času popravili.

Zakaj je moj račun v tem mesecu višji kot do sedaj?

Višina mesečnega računa je odvisna od količine porabljenega zemeljskega plina v tekočem mesecu, zato so lahko razlogi za večji račun v tekočem mesecu glede na prejšnjega različni.

Najpogostejši razlogi za razliko med računi so:

  • nižje temperature zraka in posledično večja poraba zemeljskega plina,
  • lahko je prišlo do sprememb cen zemeljskega plina
  • prehod v višjo CDK skupino, med letom na željo uporabnika

Kako pridobim uporabniško ime in geslo za dostop do uporabniškega računa?

Za pridobitev uporabniškega imena in gesla za vstop v vaš uporabniški račun vas prosimo, da nam posredujete kontaktni obrazec.

Z naše strani boste prejeli potrebne podatke za vpis in tako boste lahko pričeli z uporabno uporabniškega računa, kjer imate na voljo vpogled v vse pomembne informacije o vašem odjemnem mestu.

Težave z dostopom do uporabniškega računa?

Najpogostejše napake pri težavah z dostopom do uporabniškega računa izvirajo iz napačnega vpisovanja uporabniškega imena. Pri vpisovanju slednjega morate biti predvsem pozorni, da vpišete veliko črko ''K'' ter nato sledi vedno številka ''0'' in ne črka ''O''.

Če ste uporabniško ime vpisali pravilno preverite ali težave nastajajo zaradi internetne povezave, če pa tudi ta deluje brezhibno nas prosim kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 33 00.

Kaj storiti v primeru izgubljenega uporabniškega imena ali gesla za uporabo Uporabniškega računa?

Izgubljeno uporabniško ime in geslo lahko ponovno pridobite.

Po prejetih podatkih vam bomo poslali veljavno uporabniško ime in geslo za dostop do vašega uporabniškega računa.

Kaj pomeni CDK odjemna skupina?

Vsak odjemalec je glede na obseg letnega odjema zemeljskega plina, ki je določen na podlagi porabe v preteklem letu in temperaturnega primanjkljaja za občino uvrščen v posamezno CDK odjemno skupino.

Skupine so razvrščene od najnižje skupine CDK01 do najvišje CDK15. Podrobneje si lahko ogledate razvrstitev CDK odjemnih skupin v razpredelnici CDK odjemnih skupin (PDF).

Kako spremeniti predvideno letno porabo ter CDK odjemno skupino?

Predvidena letna poraba je za odjemno mesto določena, glede na porabo v preteklem letu. Če menite, da bo prišlo do zmanjšanja ali povečanja porabe zemeljskega plina na vašem odjemnem mestu in se bo predvidena letna poraba spremenila, nas lahko o tem obvestite.

Pošljite nam izpolnjen obrazec za spremembo odjemne skupine CDK (PDF) pred popisnim obdobjem do 20. v mesecu na naš naslov ADRIAPLIN d.o.o., Dunajska cesta 7, 1000 Ljubljana, preko Fax: 01 432 10 93 ali preko elektronske pošte info@adriaplin.si.

Kaj storim v primeru zamenjave odjemalca za isti plinomer?

V primeru, da ste zamenjali podnajemnika v stanovanju ali se je zamenjal lastnik objekta je potrebno kontaktirati upravljavca, ki je pristojen za vaše območje, ki ga najdete na seznamu naših poslovnih partnerjev.

Upravljavec, bo naredil zapisnik o stanju plinomera na vašem odjemnem mestu ter vse potrebno za odjavo lastnika odjemnega mesta. Novi odjemalec nato sklene novo Pogodbo o dobavi zemeljskega plina.

Kaj lahko storim, če predvidevam začasno nično porabo zemeljskega plina?

V primeru, da bo vaše stanovanje nekaj časa prazno ali se bo objekt obnavljal dlje časa in predvidevate začasno nično porabo zemeljskega plina, vam priporočamo spremenite vašo odjemno skupino v najnižjo možno, s tem se izognete stroškom odklopa, mesečno plačujete fiksni del za odjemno skupino CDK1 in z uporabno zemeljskega plina lahko pričnete spet kdajkoli. Več o tem najdete pod vprašanjem Kako spremenim predvideno letno porabo ter CDK odjemno skupino?

Spletna stran adriaplin.si za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta sprejemate uporabo piškotkov.Preberi več... Sprejmi